A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Брошнівська гімназія Брошнів-Осадської селищної ради об'єднаної територіальної громади Івано-Франківської області

Режим роботи

1. Структура навчального року:

1.1.Початок навчального року—1 вересня (День знань)

1.2.Тривалість семестрів:                     

  • І семестр – 1 вересня по 31 грудня 2020 року;
  • ІІ семестр – з 18 січня по 28 травня 2021 року

1.3. Тривалість канікул:

  • осінніх – з 26 жовтня по 01 листопада 2020 року;
  • зимових  – з 01  по 17 січня  2021 року,
  • весняних – з 22 по 28 березня  2021 року.

2. Тривалість навчального тижня відповідно до робочого навчального плану—5 днів.

3. Перший урок розпочинаєтся о 8.30 год.

4. Тривалість уроків:

  • у перших класах — 35 хвилин;
  • у 2—4-х класах — 40 хвилин;
  • у 5—9-х класах — 45 хвилин.

5.Тривалість перерв:

  • після 1-го, 4-го, 5-го,  та 6-го уроків — 10 хвилин;
  • після 2-го та 3-го уроку — 20 хвилин.

6. Розклад дзвоників на урок та з уроку:

  • 1 урок: 8.30-9.15
  • 2 урок: 9.25-10.10
  • 3 урок: 10.30-11.15
  • 4 урок: 11.35-12.20
  • 5 урок: 12.30-13.15
  • 6 урок: 13.25-14.10
  • 7 урок: 14.20-15.05

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу
у 2020/2021 навчальному році в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), листа МОН України від 05.08.2020 №1/9- 420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», листа МОН України від 28.08.2020 № 1/9-490 «Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році» з метою забезпечення інфекційної безпеки у закладі та організації повноцінного освітнього процесу.

Даний порядок буде розміщено при вході до закладу та на його сайті.

Про будь-які зміни щодо встановлених обмежень та умов організації освітнього процесу буде повідомлено через офіційні сторінки в мережі Інтернет та при вході до закладу.

І.Підготовчі заходи щодо відновлення освітнього процесу

1. Допуск до роботи персоналу закладу освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, в тому числі виготовлених самостійно)після проведення термометрії безконтактним термометром.

2. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед  одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

3. Класним керівникам провести опитування учнів шляхом заповнення уніфікованих опитувальників та узагальнити дані за трьома категоріями: не хворів/ контактна особа/ перехворів

4. Заступнику директора провести опитування працівників гімназії  шляхом заповнення уніфікованих опитувальників та узагальнити дані за трьома категоріями: не хворів/ контактна особа/ перехворів

5. Заступнику директора провести аналіз даних уніфікованих опитувальників на підставі узагальнених класними керівниками даних про стан здоров’я дітей.

6.  Завідувач господарством забезпечує техпрацівників дезінфікуючими засобами для проведення обробки приміщень.

7. Технічні працівники здійснюють повну гігієнічну та санітарну обробку закладу освіти.

ІІ. Особливості відвідування закладу освіти

1. До закладу заходять тільки учні, вчителі та персонал закладу.

2. Вхід до закладу здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора).

3. Вхід в освітній заклад батьків, бабусь, дідусів з початком навчального року суворо заборонено. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку, або на шкільному подвір’ї.

4. З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у закладі запроваджується відкриття всіх аварійних входів.

5. На всіх входах до закладу освіти організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для  обробки рук позначаються яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).

ІІІ. Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу

  1. Усі працівники гімназії заходять через  центральний вхід.
  2.  Допуск до роботи персоналу закладу освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, в тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії.
  3. Увесь персонал проходить термометрію на центральному вході (корпус 1,2) перед початком робочого часу (за 20 хвилин) із занесенням даних до журналу контролю термометрії працівників
  4. Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).
  5. Медична сестра Дирів О.Я. (Туз Ю.В.) оглядає персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).
  6. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок медична сестра повідомляє директора гімназії та робить відмітку у журналі контролю термометрії працівників про недопущення до роботи.
  7. При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,1 С) або респіраторних симптомів вдома працівник гімназії повідомляє адміністрацію гімназії, не виходить на роботу та звертається до сімейного лікаря.

8. Для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон). Близькі контакти між персоналом обмежуються.

9. У разі відсутності медичної сестри вхідний скринінг працівників проводить черговий вчитель.

10. У закладі організовано забезпечення засобами індивідуального захисту всіх працівників ( із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника).

Зміна масок здійснюється кожні три години.

Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

11. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями гімназії  використання захисних масок є обов’язковим.

12. Якщо працівники користуються масками багаторазового використання, то обов’язково повинні мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці, тощо) з позначками «Для використаних масок», «Для нових (чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

ІV. Вхідний скринінг здобувачів освіти на наявність ознак інфекційного захворювання та правила поведінки

1. Відповідальність за прихід до закладу освіти здорової дитини (з нормальною температурою тіла [до 37,0 С], відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання [кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей] ) несуть батьки.

2. Зустріч здобувачів освіти здійснюється на шкільному подвір’ї за 20 хвилин до початку освітнього процесу відповідальною особою (класним керівником або вчителем, який проводить перший урок).

3. Відповідальна особа проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття, температуру тіла у дитини та/або дорослого, який її супроводжує.

4. Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності  захисних масок або респіратора.

5. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим для учнів 5-9 класів.

 6. Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу освіти дозволяється без використання захисної маски або респіратора.

7. Для кожного класу визначено свій вхід до закладу, який є найближчим до класної кімнати, і схема руху лише одними сходами. Довільно пересуватися по приміщенніі з поверху на поверх не дозволяється.

корпус 1

класи

Входи/виходи закріплені за класами

Час

2

3

5

6

центральний вхід

8.20-8.25

8.15-8.20

8.10-8.15

8.05-8.10

1

4

вхід через спортивну залу

8.20-8.25

8.15-8.20

7

8

аварійний вихід

8.15-8.20

8.20-8.25

корпус 2

9

актова зала

8.10-8.20

8. Закріплення приміщень за класами:

клас

кабінет

1

1 клас

2

2 клас

3

3 клас

4

4 клас

5

5 клас

6

6 клас

7

9 клас

8

8 клас

9

актова зала

9.Початок навчальних занять у закладі – 8.30

V. Організація освітнього процесу у закладі

1.Захисні маски можуть не використовуватись під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим.

2.Якщо у дітей будуть маски багаторазового використання, то обов’язково необхідно мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок».

3.Для використаних одноразових масок в закладі є спеціальні урни з відповідними позначками.

4. Учні 5-9 класів знаходяться  під час освітнього процесу у закріплених кабінетах (пункт7 розділу ІУ).

5. Провітрювання на перервах відбувається згідно з графіком, розміщеним у кожній класній кімнаті.

6.  Класні керівники протягом першого тижня навчання проводять бесіди,  на яких зосереджується увага на питаннях профілактики вірусних захворювань та контролю самопочуття.

7. Педагогічний склад закладу освіти перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

8.  Протягом дня усім учасникам освітнього процесу необхідно дотримуватись правил знезараження рук.

9. Вчителі тих кабінетів, де передбачено використання шкільного інвентарю для навчання,  після уроку проводять обробку поверхонь дезінфікуючими засобами (кабінети інформатики, фізичної культури та технічної праці).

10. Забезпечується використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.

11. За умови сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на  подвір’ї у присутності чергового вчителя.

12. Ранкові зустрічі у 1-3-х класах за сприятливих погодних умов проводяться на свіжому повітрі.

13. Передбачене уникання організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшення кількості комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

14. За можливості, передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

15. На вході до закладу та у його приміщеннях передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19.

VІ. Організація дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів у закладі

1. Основним заходом гігієни рук в умовах колегіуму є миття рук з милом.

2. Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

4. Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

5. Кожна санітарна кімната  забезпечується рукомийником, який обладнаний рідким милом в дозаторі та електросушками для рук.

6. Передбачається проведення навчання працівників закладу та здобувачів освіти щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

7. Зорганізується централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички».

8. На вході до всіх приміщень організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами: учні 1-4 класів за участю вчителя, учні 5-9-х класів у присутності вчителя.

9. У разі виникнення потреби або необхідності залишити приміщення користуємося тільки центральним входом.

10. Вихід із закладу передбачено тільки по завершенні навчальних занять.

VІІ. Організація питного режиму та харчування

1. У період карантину функціонування питних шкільних фонтанчиків не дозволяється.

2. Питний режим здобувачів освіти організовується за допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції.

3. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) за кожним класним колективом закріплено відповідну перерву для харчування.

4. У їдальні забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

5. Кухар їдальні працює у засобах індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових рукавичках, які змінюють після кожної дії (виробничого процесу), не пов’язаних між собою.

6. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник харчоблоку ретельно миє руки з милом або обробляє антисептичним засобом.

7. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

VІІІ. Особливості харчування

  1. Харчування учнів 1-4 класів відбувається за графіком.
  2. Вчитель приводить  учнів свого класу до їдальні згідно встановленого графіку.
  3. Діти миють руки , снідають і вчитель веде їх до класу
  4. Працівник їдальні  прибирає і миє дезінфікуючим засобом столи.
  5. Харчування учнів пільгових категорій відбувається після 3 уроку.

ІХ. Дії у разі виявлення в класі дитини з ознаками хвороби.

1.При виявленні симптомів захворювання у здобувача освіти перед початком уроків  дитина до занять не допускається:

- якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією  звернутись до сімейного лікаря;

- якщо дитина прийшла без супроводу дорослого, то на здобувача освіти одягається медична маска і сестра медична  проводить його до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та у разі необхідності – швидка медична допомога. Після чого черговим адміністратором і батьками приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

2.При виявленні симптомів захворювання у здобувача освіти під час освітнього процесу:

2.1. Вчитель дистанційно інформує чергового адміністратора та сестру медичну.

2.2. Сестра медична забирає дитину до ізолятора та повідомляє завгоспа про приміщення,   де необхідно здійснити дезінфекцію.

2.3. Дітей класу ізолюють (припиняється рух дітей по школі.)

2.4. У разі потреби сестра медична  викликає швидку медичну допомогу.

2.5. Прибиральник службових приміщень проводить дезінфекцію приміщень

2.6. Черговий адміністратор інформує батьків та відділ освіти про виявлення дитини з ознаками хвороби, обмежує вхід до приміщень, де перебувала дитина з ознаками хвороби.

2.7. Вчитель проводить інструктаж з дітьми, які були в контакті з дитиною з ознаками хвороби.

2.8. Діти з класу, де виявлено дитину з ознаками хвороби, переходять на самоізоляцію до отримання  результатів лабораторних досліджень

2.9. Якщо тест не підтверджує COVID-19 – діти класу повертаються на навчання.

2.10. Якщо тест підтверджує COVID-19, діти переходять на дистанційне навчання (2 тижні.)

3.До закладу освіти  дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

4. Педагог-організатор і сестри  медичні щоденно проводять моніторинг та аналіз відвідування  занять здобувачами освіти з метою раннього виявлення збільшення захворюваності.

Х.Обов’язкові  заходи під час освітнього процесу

1.  Педагогічні працівники протягом дня слідкують за станом здоров’я дітей та у разі виявлення ознак захворювання передають учня медичному працівнику та інформують адміністрацію

2 Після кожного уроку проводиться провітрювання у кабінетах.

3. Після закінчення занять вчитель, який проводив останній урок у класі, виводить дітей із закладу з дотриманням соціальної дистанції.

4. Після закінчення навчального процесу технічними працівниками проводиться вологе прибирання та дезінфекція поверхонь, підвіконь,  дверних ручок в усіх приміщення закладу освіти.

Питання, які залишилися поза межами цього порядку, вирішуються індивідуально з черговим адміністратором.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора